شعبه مرکزی

  • منطقه آزاد انزلی– شهرک صعنتی منطقه آزاد انزلی – خیابان وحدت 1– کوچه ایثار

  • -----------------------------------------------------------------

  • آیدی پشتیبان فنی تلگرام: nodpars@

  • شماره پیام واتس اپ ( فقط ارسال پیام): 09910107231

  • -----------------------------------------------------------------

  • inod32.ir@gmail.com

  • شماره تماس ( فقط برای همکاران): 01332624041

  • کانال اطلاع رسانی تلگرام ما: https://t.me/in0dir

  • -----------------------------------------------------------------

  • امکان تماس صوتی در تلگرام و واتس اپ وجود ندارد (پشتیبانی فقط از طریق ارسال پیام می باشد )

  • حداکثر تا 8 ساعت پاسخ شما ارسال خواهد شد. این زمان در ساعات اداری کمتر از 1 ساعت می باشد.

  • بهترین روش و سریع ترین روش پشتیبانی ما، پشتیبانی از طریق ارسال پیام در تلگرام می باشد

کاربران گرامی لطفا قبل از ارسال سوال، سوالات متداول  را بخوانید زیرا بیشتر مشکلات در سوالات متداول پاسخ داده شده است 

 
 
  1. لایسنس سرور اختصاصی بهتر است یا اورجینال؟

    پیشنهاد ما خرید نسخه اورجینال است زیرا هم قانونی و مورد تایید ESET میباشد و هم تمامی پشتیبانی های لازم را دارد اما اگر نمی خواهید هزینه بیشتری کنید لایسنس های سرور اختصاصی ما نیز تقریبا تمامی خصوصیات نسخه اورجینال را دارد و امنیتش مورد تایید است

     

     
  2. فرق بین اینترنت سکیوریتی با اسمارت پرمیوم چیست؟

    شما می توانید از لینک تفاوت نسخه ها ارائه شده ESET که از منبع اصلی می باشد، تفاوت هر یک را مشاهده کنید.

  3. لایسنس اورجینال خریدم چگونه فعالش کنم؟

    ابتدا از سایت اصلی شرکت ESET آخرین نسخه اسمارت سکوریتی پرمیوم یا اینترنت سکوریتی را دانلود و نصب کنید سپس در بخش enter a license key لایسنسی که تحویل گرفتید را وارد کنید تا اکتیو سازی کامل شود

  4. یوزر سرور اختصاصی را چگونه به لایسنس تبدیل کنم؟

    به پنل کاربری سایت مراجعه کنید و مطابق با آموزش عمل کنید.

  5. چرا یوزرنم پسورد سرور اختصاصی به لایسنس تبدیل نمی شود ؟

    جهت دریافت لایسنس و آموزش به پنل کاربری سایت مراجعه کنید

  6. نام کاربری و رمز عبور پنل اختصاصی چیست؟

    نام کاربری/پسورد خرید شده آنتی ویرس و پنل یکسان است

  7. دلیل زمان زیاد "please wait" در فعالساز اختصاصی ؟

    دلیل رعایت نکردن نسخه ای که در اموزش به آن اشاره شده است میباشد اگر شما فعالساز نسخه ۱۲ را اجرا کنید ولی آنتی ویروستان نسخه ۱۱ یا سایر نسخه ها باشد فعالساز به دلیل عدم شناسایی آنتی ویروس رویه please wait باقی می ماند میبایست حتما قبل از اجرا فعالساز آنتی ویروس را از ابتدا نصب کرد و پیشنهاد ما این است که همیشه آخرین نسخه را نصب کنید و فعالساز آخرین نسخه را دانلود کنید

  8. چگونه وارد پنل کاربری شوم؟

    شما از لینک ورود به پنل در قسمت منو سایت می توانید وارد پنل ما شوید

  9. در صورت عدم رضایت امکان بازپرداخت وجود دارد؟

    شرایط عودت وجه در بخش قوانین و مقرارت سایت ذکر شده هست لطفا مطابق قوانین وبسایت عمل کنید