( ساعت پشتیبانی 10 الی 14 و 17 الی 19): @nodpars

قوانین و مقررات

تعهد کاربران به آی نود

  • سرور های ما به صورت هوشمند بعد از آپدیت از سرور اصلی آن را بدون تغییر در سرور آی نود قرار می دهد و هیچ گونه تغییری در فایل ها داده نمیشود و همان فایل ها به صورت اورجینال از سرور اصلی به سرور آی نود آپلود خواهد شد در واقع هیچ تفاوتی از نظر آپدیت بین سرور های ما و سرور جهانی ایست وجود ندارد

 

  •  ما برای ورژن 10 و ورژن 11 لایسنس ۲۰ رقمی به شما نمیدهیم بلکه شما میبایست یک فعالساز را که بعد از خرید به شما تحویل داده خواهد شد و به صورت فایل نصبی است را دانلود کنید روش کار این نرم افزار به این گونه میباشد که  که، فایل های آپدیت از مسیر اصلی به مسیر سرور داخلی تغییر کند و شما از سرور داخلی فایل های آپدیت را دریافت خواهید کرد. در واقع شما لایسنس اورجینال 20 رقمی را دریافت نمی کنید اما فایل های دریافتی که در سرور ما قرار دارند هیچ فرقی با فایل های اورجینال نمی کنند و همان فایل ها را شما از سرور ما دریافت خواهید کرد و فقط مسیر آپدیت تغییر خواهد کرد.جهت دریافت فایل لایسنس میبایست وارد پنل کاربری ما شوید.
  • لطفا این مورد را جدی بگیرید چون ما به هیچ وجه به شما کد 20 رقمی اورجینال نود 32 نمی دهیم

 

  • همیشه اجازه دهید تا به روزرسانی فقط به صورت خودکار توسط خود نود۳۲ انجام شود. حتی زمانی که سیستم خود را روشن می کنید، هرگز روی گزینه ی Update Now کلیک نکنید. در صورت به روز رسانی دستی، سیستم تشخیص استفاده ی غیر مجاز، اکانت شما را مسدود می کند. نود۳۲ به صورت خودکار و دائم سیستم شما را به روز نگه خواهد داشت.

 

  • این سایت تحت هيچ شرايطي در برابر اتفاقاتی از قبيل از دست رفتن اطلاعات و هک شدن و نظیر آن مسئول نمي‌باشد.

 

  • مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن ، به دلیل بی دقتی کاربر ، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن License و یا تعویض آن با نوع دیگر ، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا License ها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کننده‌ی License وجود ندارد. در طول رَوند خرید ، چندین بار نام محصول و مبلغ آن به شما نمایش داده خواهد شد. لطفاً دقت فرمائید.

 

  • مجموعه‌ی آی نود هیچگونه مسئولیتی مبنی بر پاک شدن یا نشدنِ نوع خاصی از یک ویروس از روی سیستم و یا تعمیر فایل‌های آسیب دیده‌ی کاربر را ندارد ؛ زیرا ، آی نود سازنده‌ی نرم افزار آنتی ویروس نیست و از این روی نمی تواند قدرت شناسایی ویروس را تضمین کند.

 

  • چنانچه مشکل کاربر در فعال‌سازی License آنتی ویروس ، با راهنمایی های آی نود  از طریق مکاتبه (e-Mail) حل نشود ، تنها راه بررسی مشکل بوجود آمده ، بررسی از راه دور با نرم افزار بین‌المللی TeamViewer و سایر نرم افزار های ریموت دسک تاپ می باشد. مجموعه‌ی آی نود، هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.

 

  • مسئولیت باطل شدن License به دلیل بی توجهی کاربر به توضیحات و راهنماهای موجود در سایت و موجود در e-Mail حاویِ License ، بر عهده کاربر می باشد. همچنین اگر مشکل احتمالی در License خریداری شده وجود داشته باشد ، چنانچه کاربر پیش از در میان گذاشتن مشکل با واحد پشتیبانی فنی ، خود به صورت سلیقه ای ، اقدام به رفع مشکل نموده باشد و باعث بروز مشکلات بیشتر شده باشد ، مسئولیت آن با کاربر می باشد.

 

  • استفاده اشتراکی از اکانتهای تک کاربره ممنوع بوده در صورت مشاهده، اکانت مسدود می گردد. در صورت نیاز اکانت چند کاربره تهیه نمایید.

 

  • تضمین بازگشت وجه: آی نود از فعال بودن تمامی اکانت ها اطمینان دارد، با این حال در صورت وجود هر گونه مشکلی، پس از بررسی کارشناس به کمک نرم افزار ریموت در صورتی که مشکل جدی و غیر قابل رفع باشد در صورت درخواست کاربر، عودت وجه انجام می شود، در غیر این صورت از عودت وجه معذوریم.

 

  • در برخی موارد به ندرت ممکن است به دلایل فنی آدرس سرور تغییر کند . در این صورت از طریق فرم تماس با ما بخش موضوع را با کلمه “آدرس سرور ” پر کنید تا آدرس جدید به ایمیل شما ارسال شود لازم به توضیح است که در این مورد ممکن است آدرس سرور هرگز تغییر نکند.

تعهد ما به کاربران:

  • آی نود تعهد می دهد تا آخرین روز اکانت خریداری شده پشتیبانی لازم را فراهم کند و هر گونه مشکلی که از طرف شرکت باشد را از طریق پشیتبانی های مختلف درون سایت برطرف کند.

 

  • آی نود تعهد می دهد در صورت نارضایتی مشتری تا 7 روز مبلغ دریافت شده را بدون هیچ برداشتی از مبلغ در صورت بررسی و قابل حل نبودن مشکل به مشتری برگرداند.

 

  • آی نود تعهد می دهد تا در حفظ اطلاعات شخصی اعم از تلفن و ایمیل و سایر اطلاعات محافظ باشد و هیچ یک از اطلاعات شخصی را به هیچ شرکت و یا ارگانی نفروشد.

 

nik